Zapraszamy drużyny 5-osobowe ze szkół podstawowych i gimnazjalnych na Halowy Turniej Piłki Nożnej Dzikich Drużyn. Turniej odbędzie się w dniach 20.02 - 24.02.2012 r. na Hali Widowiskowo-Sportowej GOSiR w Gnieźnie przy ul. Paczkowskiego.
Spotkanie organizacyjne w sprawie Turnieju odbędzie się dnia 6 lutego br. o godz. 17.00 w Hotelu LECH.
Zgłoszenia do 16 lutego br. do godz. 14.00 przyjmowane są na Hali Widowiskowo-Sportowej GOSiR przy ul. Paczkowskiego w Gnieźnie.
Koszt udziału w turnieju to 10 zł. od osoby.
Szczegółowe informacje uzyskać można pod nr telefonu /61/ 424 57 34.
REGULAMIN
TURNIEJ HALOWEJ PIŁKI NOŻNEJ DLA UCZNIÓW
SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJALNYCH
I. CEL
- Popularyzacja piłki nożnej wśród młodzieży szkół podstawowych i gimnazjalnych
- Aktywne zagospodarowanie czasu wolnego
II. ORGANIZATORZY
- Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
III. TERMIN I MIEJSCE
Turniej rozegrany zostanie w dniach 20-24.02.2012 w hali sportowej Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ulicy Paczkowskiego.
IV. UCZESTNICTWO
- Udział w turnieju wziąć mogą osoby:
· urodzone w latach 1999 - 2004 i uczęszczające szkoły podstawowej (w zależności od ilości zgłoszonych drużyn i wieku zawodników organizator planuje podział na 2 grupy: klasy 1-3 i klasy 4-6)
· urodzeni w latach 1996 -1998 i uczęszczający do szkół
gimnazjalnych.
- Drużyna uczestnicząca w turnieju składa się z 5 zawodników biorących udział w grze (4 zawodników w polu i bramkarz) i nie więcej niż 4 zawodników rezerwowych.
- Koszt uczestnictwa w turnieju wynosi 10 zł/os. i płatny jest przy zgłoszeniu drużyny do imprezy. Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi przy wycofaniu się zawodnika lub zespołu z turnieju.
- Przed organizatorami drużynę reprezentuje kierownik, którym musi być osoba pełnoletnia.
- Wraz z wpłatą Kierownik zespołu dostarcza organizatorom skład drużyny oraz pisemną zgodę rodziców każdego z członków zespołu na udział w turnieju na kartach zgłoszeń przygotowanych przez organizatorów.
- System rozgrywek oraz czas trwania meczów uzależniony jest od liczby zgłoszonych drużyn i przedstawiony będzie przed rozpoczęciem turnieju
- Podczas meczów obowiązuje strój sportowy oraz obuwie przeznaczone do gry na hali.
V. NAGRODY
- Za zajęcie od I do III miejsca drużyny otrzymują pamiątkowe puchary i dyplomy.
VI. ZGŁOSZENIA
- Spotkanie organizacyjne odbędzie się dnia 06.02.2012 o godz. 1700 w hotelu „Lech”.
- Zgłoszenia drużyn przyjmowane są w hali GOSiR przy ul. Paczkowskiego do dnia 16.02.2012 r. do godz. 1400.
- Bliższych informacji udziela Dział Marketingu GOSiR przy ul. Jolenty 5, tel. 424-86-05.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach i na ławkach rezerwowych zawodników.
- Napoje dla uczestniczących drużyn zapewniają kierownicy zespołów
- Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną w czasie trwania turnieju
- Uczestnicy turnieju ubezpieczają się we własnym zakresie. GOSiR posiada ubezpieczenie OC deliktowe obiektu.
- Kierownik drużyny odpowiedzialny jest za zachowanie ładu i porządku swojego zespołu na obiekcie sportowym. Zobowiązany jest również do naprawy lub pokrycia powstałych szkód.
- W uzasadnionych przypadkach organizator ma prawo dokonać zmian w regulaminie zawodów.
- Zgłoszenie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- O wszystkich innych sprawach nieokreślonych regulaminem decyduje ORGANIZATOR.
Karta zgłoszenia drużyny
do „Wakacyjnego Turnieju Dzikich Drużyn” – Zima 2012 – 20-24.02.2012
..................................................................................................
Nazwa Drużyny
Skład drużyny
Nazwisko Imię nr. zawodnika Rok urodzenia
1. ............................... ....................... .........................
Kapitan
2. ................................ ...................... .........................
3. ................................ ..................... .........................
4. ............................... ..................... .........................
5. ................................ ..................... ........................
6. ................................. ...................... ........................
7. .................................. ....................... .........................
8. .................................. ....................... .........................
9. ................................... ....................... .........................
10. .................................. ......................... .........................
Barwy drużyny ..............................................................................................
Imie i Nazwisko opiekuna drużyny ..............................................................
Adres zam. …………………………………………………………………..
tel.kontaktowy.................................................................................................
Jako opiekun poświadczam że posiadam pisemną zgodę rodziców – opiekunów prawnych dzieci na ich udział w turnieju wraz z oświadczeniem o odpowiedzialności za stan zdrowia dziecka.
.................................................
data i czytelny podpis opiekuna
GOSiR