Zespoły uczestniczące w turnieju piłki nożnej 10-13.02.14 hala Paczkowskiego
Szkoły podtsawowe
1.Tornado
2.Dynamit I
3.Dynamit II
4.FC Mieszkowcy
Szkoły gimnazjalne
1.KS Gniezno
2.Tuptuś Kamasa
3.FC Pokemon
4.FC Gumisie
5.Red Devils
6.Huragan Witkowo
7.Spocone Drewniaki
8.Ace Pajace
9.Zety Junior
10.Tornado
11.FC Opętani
Patronat medialny od 2010 roku sprawuje serwis SportGniezno.pl i w tym roku również Studio ITV Live
Poniżej prezentujemy pełny regulamin rozgrywek oraz pliki do pobrania:
REGULAMIN
I. CEL
- Popularyzacja piłki nożnej wśród młodzieży szkół podstawowych i gimnazjalnych
- Aktywne zagospodarowanie czasu wolnego
II. ORGANIZATORZY
- Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
III. TERMIN I MIEJSCE
Turniej rozegrany zostanie w dniach 10-13.02.2014 w hali sportowej Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ulicy Paczkowskiego.
IV. UCZESTNICTWO
- Udział w turnieju wziąć mogą osoby:
· urodzone w latach 2001 - 2006 i uczęszczające szkoły podstawowej (w zależności od ilości zgłoszonych drużyn i wieku zawodników organizator planuje podział na 2 grupy: klasy 1-3 i klasy 4-6)
· urodzeni w latach 1998 -2000 i uczęszczający do szkół
gimnazjalnych.
- Drużyna uczestnicząca w turnieju składa się z 5 zawodników biorących udział w grze (4 zawodników w polu i bramkarz) i nie więcej niż 4 zawodników rezerwowych.
- Koszt uczestnictwa w turnieju wynosi 12 zł/os. i płatny jest przy zgłoszeniu drużyny do imprezy. Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi przy wycofaniu się zawodnika lub zespołu z turnieju.
- Przed organizatorami drużynę reprezentuje kierownik, którym musi być osoba pełnoletnia.
- Wraz z wpłatą Kierownik zespołu dostarcza organizatorom skład drużyny oraz pisemną zgodę rodziców każdego z członków zespołu na udział w turnieju na kartach zgłoszeń przygotowanych przez organizatorów.
- System rozgrywek oraz czas trwania meczów uzależniony jest od liczby zgłoszonych drużyn i przedstawiony będzie przed rozpoczęciem turnieju
- Podczas meczów obowiązuje strój sportowy oraz obuwie przeznaczone do gry na hali.
V. NAGRODY
- Za zajęcie od I do III miejsca drużyny otrzymują pamiątkowe puchary i dyplomy.
VI. ZGŁOSZENIA
- Spotkanie organizacyjne odbędzie się dnia 27.01.2014 r. o godz. 1700 w hotelu „Lech”.
- Zgłoszenia drużyn przyjmowane są w hali GOSiR przy ul. Paczkowskiego do dnia 06.02.2014 r. do godz. 1400.
- Bliższych informacji udziela kierownik obiektu p.R,Michalak, tel. 424-57-34 lub 35
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach i na ławkach rezerwowych zawodników.
- Napoje dla uczestniczących drużyn zapewniają kierownicy zespołów
- Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną w czasie trwania turnieju
- Uczestnicy turnieju ubezpieczają się we własnym zakresie. GOSiR posiada ubezpieczenie OC deliktowe obiektu.
- Kierownik drużyny odpowiedzialny jest za zachowanie ładu i porządku swojego zespołu na obiekcie sportowym. Zobowiązany jest również do naprawy lub pokrycia powstałych z winy swoich podopiecznych szkód.
- W uzasadnionych przypadkach organizator ma prawo dokonać zmian w regulaminie zawodów.
- Zgłoszenie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- O wszystkich innych sprawach nieokreślonych regulaminem decyduje ORGANIZATOR.
GOSiR
Liczba komentarzy : 0