Dziesięciotonowe oznakowanie będzie miało wymiary 32 m x 13,6 m. Podświetlenie znaku jest bardzo energooszczędne - mimo swojej wagi i rozmiarów, dlatego iż zostało ono wykonane w technologii LED będzie potrzebować jedynie 5,6 kW mocy, czyli mniej niż zużywa płyta indukcyjna w domowej kuchni. Montaż nie przewiduje żadnych wierceń ani ingerencji w strukturę konstrukcyjną stadionu, gdyż konstrukcja jest montowana za pomocą obejm, poprzez stalowe obudowy słupów betonowych stadiony. Jeśli nadal będzie dopisywała pogoda, oznakowanie będzie gotowe przed pierwszym w tym roku meczem Lecha na INEA Stadionie zaplanowanym na 16 lutego. Rywalem "Kolejorza" będzie Śląsk Wrocław.
INEA jest sponsorem tytularnym INEA Stadionu od czerwca 2013 roku. Pięcioletni pakiet świadczeń sponsorskich, oprócz wprowadzenia nowej nazwy stadionu i możliwości jego oznakowania, obejmuje współpracę marketingową związaną ze sponsoringiem tytularnym oraz realizację dodatkowych wspólnych projektów - sponsora i operatora stadionu.
Za przygotowanie i montaż oznakowania odpowiada studio Wektor, które specjalizuje się w rebrandingach, czyli zmianach oznakowania głównie banków (np. Polbank, ING, PKO SA, PKO BP, Multibank) i stacji paliw (np. Orlen). Realizuje również reklamy wielkogabarytowe, m.in. mBank, Multibank, ABB, PKO BP, Toya. Od 8 lat pracuje również z koncernem OMV, dostarczając elementy reklamowe i wyposażenie stacji do 11 krajów Europy.
Biuro Prasowe KKS Lech Poznań