Umowa sponsorska zawarta pomiędzy KKS Lech Poznań a Lechem Pils obowiązywać będzie przez trzy lata do 30 czerwca 2017. Zapewnia ona marce obecność na eksponowanym miejscu z tyłu na koszulkach noszonych przez zawodników podczas wszystkich meczów rozgrywanych w ramach Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz meczów w europejskich pucharach.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Lechem Poznań. Wspólnie staraliśmy się wykraczać poza ramy sponsoringu, organizując szereg aktywności dla mieszkańców Wielkopolski, a zwłaszcza dla kibiców poznańskiej drużyny. Zarówno Lech Pils, jak i Lech Poznań, to symbole tego regionu, dlatego też rozszerzenie naszej współpracy było naturalnym krokiem – powiedział Robert Wesoły, dyrektor Sprzedaży Regionu Zachód Kompanii Piwowarskiej. W ciągu dwóch lat wspólnej pracy zespół zdobył dwukrotnie wicemistrzostwo Polski. Wierzymy, że przy naszym zaangażowaniu uda się osiągnąć wyższe cele na krajowym i europejskim „podwórku” – dodaje.
- Kiedy dwa lata temu ogłaszaliśmy naszą współpracę, mówiliśmy o otwarciu nowego rozdziału naszych relacji. W dwóch kolejnych sezonach byliśmy wicemistrzami Polski – mówi Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań. - Teraz wchodzimy na wyższy poziom, czas zatem również na powrót na tron i o niego chcemy walczyć. Od tego sezonu marka Lech Pils będzie widoczna na koszulkach meczowych, jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika. Cieszę się, że Lech Poznań i Lech Pils jako dwa bardzo rozpoznawalne symbole Wielkopolski, pozostają razem w walce o najwyższe cele.
Zasady sprzedaży piwa na stadionie podczas meczów drużyny Lecha Poznań pozostają bez zmian. Kompania Piwowarska będzie prowadziła sprzedaż piwa swoich marek, które spełniają wymogi zawarte w ustawie. Będą to Lech Ice Shandy, Lech Free (piwo bezalkoholowe) oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%.
W ramach dotychczasowych działań marka zainicjowała kilka projektów realizowanych wspólnie z kibicami oraz klubem. Lech Pils był obecny przy ważnych dla społeczności lokalnej wydarzeniach takich jak np. obchody rocznicy wybuchu powstania wielkopolskiego czy benefis Piotra Reissa. Sponsorował także turnieje dla kibiców w Ustroniu Morskim czy w Błażejewku.
Dodatkowo, ponad 600 fanów spotkało się w Browarze Lecha z legendami Kolejorza jak np. z Jarosławem Araszkiewiczem, Arkadiuszem Bąkiem i Waldemarem Krygierem. W trakcie dwuletniej współpracy w ramach konkursów konsumenckich rozdano ponad 4 000 biletów na najciekawsze mecze klubu. Kibice, którzy wzięli udział w zabawie „Wuchta wrażeń w skyboxie Pilsa”, mieli możliwość obejrzenia meczów drużyny w specjalnym pubie Lech Pils, który znajduje się na koronie stadionu.
Biuro Prasowe KKS Lech Poznań
Liczba komentarzy : 0